Skal

Skaly jsou vzdálení bratranci ekonů, možná jej lze nejlépe popsat jako kmen vzteklých upírů. Skaly jsou malformované Ekony. Jsou výsledkem ekonského pokusu vytvořit pokolení, který šel špatně. Krevní linie Ekonů se degraduje po generace a nakonec výsledek Ekonu, který se pokouší předat svůj "dar", již nebude rozpoznatelný jako ušlechtilý upír jeho předchůdců. Oběť napadená Ekonem na jídlo (krev) může občas útok přežít a stane se salem. Skaly obvykle ztrácejí mysl a stávají se zvířaty - nebezpečnými a dementními. Ve výjimečných případech si však mohou skaly udržet své dřívější osobnosti a být rozumní, inteligentní a dokonce mírumilovní.

Rogue skal

Střední zdraví a výdrž
Odolné vůči poškození na blízko
Vysoce odolný vůči poškození na dálku
Nejzákladnějším typem skal je Rogue Skal. Jeho útoky sestávají z drápových a kousavých útoků. Pokud vás kousne, může se uzdravit jak z normálního, tak z přitěžujícího poškození. Obvykle se pohybují pomalu, i když jsou schopni běžet, aby vám mezeru vyplnili. Nemohou se však pohybovat dostatečně rychle, aby vypadali, že se teleportují kolem jako Ekon. Jsou schopny výbuchy rychlosti, které vás mohou chytit mimo dohled. Mohou také bránit, rušit útoky na blízko, když se brání, a budou čelit svým vlastním útokům na blízko, pokud se je pokusíte zasáhnout útokem na blízko, když se brání. To je pravděpodobně nejméně nebezpečný typ nepřítele ve hře.

Blind skal

Oslněný Skal
Střední zdraví a výdrž
Vysoce odolný vůči poškození stíny
Dazzled Skals jsou velmi podobné Rogue Skals. Oni dělají stejné základní drápy a kousnout útoky. Dazzled Skals se nemůže bránit. Mají další schopnost tam, kde křičí, což rozzuří každou skálu v bezprostřední oblasti. Rozzuření nepřátelé se stávají mnohem rychlejšími a agresivnějšími. Můžete říct, kdy je nepřítel rozzuřen jeho zářícími červenými očima. Konečně jsou Dazzled Skals ve výchozím nastavení slepé, a tak nemají problém odhalit vás skrze neviditelnost schopnosti Shadow Veil.

Blinker Skal
Střední / nízké zdraví a výdrž
Vysoce odolný vůči poškození na dálku
Blinker Skals jsou nepříjemná a nebezpečná verze skal, která může teleportovat po okolí, aby na vás zaútočila nebo aby se vyhla vašim útokům. Útokům Blinker Skals je docela obtížné se vyhnout, protože se teleportují na stranu a poté na vás útočí z vašeho boku. Pokud se vyhnete příliš brzy, narazíte přímo na jejich útoky a budete zasaženi. Obranně se stávají imunními vůči omráčení poškození na dobu, kdy se teleportují. Pokud na ně zaútočíte, teleportují je pryč, takže je téměř nikdy nebudete moci zasáhnout následnými útoky. Blinker Skals má také schopnost vás vidět skrze Shadow Veil a zkazit tak efekt neviditelnosti.
Blinker Skals obvykle sami nevytvářejí stínové verze, i když si to můžete myslet. Prvních pár blinkerů, které potkáte ve hře, má tuto schopnost, ale oba jsou jedinečné postavy minibossu. Normal Blinker Skals tuto schopnost nesdílí.

Šelmy
Co jsou Skals pro Ekons, Beasts pro Vulkods. Tato znetvořená gigantická stvoření mají psí vzhled a jsou často považována za vlkodlaky. Jsou silnější a rychlejší než normální skaly, ale jsou si velmi podobné co do chování a základních útoků.
Velké zvíře
Vysoké zdraví a výdrž
Odolné vůči poškození Melee
Vysoce odolný vůči poškození krve
Základní útoky tohoto tvora jsou velmi rychlé a způsobují obrovské Zhoršené poškození, které se nezdraví normální regenerací. Šelma je obecně rychlejší než skála. Může to udělat drápové útoky nebo kousnutí, při kterém vás zvedne, aby vás kouslo. Šelma je také schopna vytí, což je rychlý útok, který způsobuje nízké poškození v oblasti kolem, ale může narušit útoky. Pokud je v této oblasti mrtvola, může zvíře napadnout mrtvolu a hodit ji, aby ji rozzuřilo, což je ještě smrtelnější. V tomto stavu jsou útoky bestie ještě rychlejší a je velmi těžké jim zabránit. Když je zvíře rozzlobeno, můžete pozorovat jeho oči, které během rozzuření červeně svítí.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky